Kodused treeningud

Vali endale eesmärgipärane ning jõukohane treeningprogramm ja läbi see
vastavalt ette antud juhistele.

Läbi üks programm korraga, seejärel liigu edasi järgmise programmi juurde või läbi sama programm uuesti kasutades suuremaid raskuseid või kiiremat tempot.

Jaota treeningud vastavalt kavale või enda soovile ühtlaselt nädala päeale ära.

Küsimuste korral võta minuga julgelt ühendust.

r77C1BeA

Ringtreening EDASIJÕUDNUTELE

8-nädalane programm, mis keskendub põhiliselt vastupidavuse parandamisele ning energia kulu suurendamisele. Treeningud on esimesel kuul 3korda nädalas ning teisel kuul 4korda nädalas. Treeningvahendid: trainingband ja hantlid.

TRENNI
3448

Ringtreening ALGAJATELE

8-nädalane ringtreeningprogramm, kus esimesel kuul on 2treeningut nädalas ning teisel kuul 3 treeningut nädalas. Treeningvahendid: hantlid ja trainigband

TRENNI
Foto - Jake Farra

JÕUD treeningprogramm

8-nädalane treeningprogramm programm keskendub tehnika lihvimisele, jõu arendamisele ja liikuvuse parendamisele. Treeningud on jaotatud 5x nädalas 2alakeha treeningut, 2ülakeha treeningut, 1kogu keha liikuvus Treeningvahendid: trainingband ja hantlid

TRENNI